Galingieji „Odes“ keturračiai – konkurencingi ir universalūs

Praėjusių metų pavasarį buvo pristatytas visiškai naujas „ODES“ keturračių modelių asortimentas. „ODES“ oficialus prekės ženklo atstovas yra „MOTOTOP.LT“ motocentras, įsikūręs Marijampolėje, ir tai nėra dar viena „naujiena iš Kinijos“, nes keturračiai jau seniai yra prieinami kaip „ODES Assailant“ modelis su 800 cm³ V2 varikliu.
„ODES“ kompanija jau pradėjo platinti UTV JAV rinkoje. Jų gamyba šiuo metu vyksta Kinijoje ir Amerikoje. Abiejose gamyklose gaminami skirtingi modeliai. Vėliau produktų asortimentą papildė 800 cm³ keturratis. Kadangi keturračių rinka vis dar auga, „ODES“ nusprendė tęsti V2 variklių gamybą, pristatydama ATV seriją su V2 varikliais, primenančiais „Can-Am“, kurio darbinis tūris yra 650, 800 ir 1000 cm³. Kaip mažas T3b kategorijos mini traktorius (t.y. transporto priemonei leidžiama dalyvauti eisme), galima įsigyti dviviečius ir vienviečius modelius.
„ODES“ keturračius puikiai priima vartotojai. Žinoma, vienas iš raktų į pardavimo sėkmę yra tai, kad kitų modelių su 650 kubinių centimetrų V2 varikliu skiriasi kainos intervalas. „ODES“ keturračiai su V2 varikliu turi ne tik galingą sukimo momentą, tačiau ir itin sklandų pagreitį. „ODES“ taip pat sulaukė pagyrų už patvarią mazgų ir tvirto rėmo konstrukciją, kurią ypač įvertino bekelės entuziastai. Tačiau visų pirma „ODES“ yra sukurtas naudoti kaip darbo mašina namų ūkyje, taip pat puikiai tinka ir įmonėms, pavyzdžiui, valant didesnius sniego plotus, nes keturratyje yra pakankamai galios ir greičio. „ODES“ važiuoklė, pavaros velenai yra stiprūs, atlaikantys dideles apkrovas. „ODES“ taip pat pasireiškia santykinai dideliu svoriu. Tačiau tuo pačiu metu keturračio svoris suteikia jėgos, o tai būtina, kad traukiant sunkesnį krovinį (pavyzdžiui, rąstų priekabą iš miško), ratai nepradėtų taip lengvai prasisukti. Didesnis keturračio svoris pritaikytas geresniam sukibimui su danga. Visais ratais varomas keturratis su 650 kubinių centimetrų varikliu be jokių problemų gali vežti dvigubai didesnį krovinį, kirsti sudėtingą reljefą ir būti pagalbine transporto priemone mažame ūkyje ar sodyboje.
Pagrindinę „ODES“ komplektaciją sudaro elektrinė gervė su stipria traukimo galia, vilkimo kablys su pailginimu ir priekabos žibintų prijungimo lizdu, lengvo lydinio ratlankiai, ilgaamžės žemo slėgio bekelės padangos, priekiniai ir galiniai apsauginiai lankai, rankų apsaugos, sparnų praplatinimai. Dvivietis modelis su ilgu rėmu turi keleivio atlošą su rankenomis ir daiktadėžę po galiniu bagažu. Taip pat sumontuotas 12 V lizdas ir du USB lizdai.
Tačiau čia pravartu pažymėti, kad „ODES“ su savo naujuoju modelių asortimentu nuėjo šiuo keliu, suteikdama visiems modeliams, nepriklausomai nuo variklio darbinio tūrio, lygiai tokią pačią konstrukciją ir išvaizdą, taip pat tą patį rėmą ir važiuoklę. Taigi šiandien galite įsigyti keturratį su 650 kubinių centimetrų V2 varikliu, turinčiu lygiai tokią pačią agresyvią išvaizdą ir tą patį tvirtą rėmą bei važiuoklę, kaip ir „litro“. Tiesa, modelis, kurio darbinis tūris yra 1000 cm³, turi plastikinius sparnų pailginimus ir priekinius bei galinius apsauginius bamperius kaip standartinę įrangą, tačiau visus šiuos papildymus taip pat galima užsisakyti ir 650 kubinių centimetrų modeliams. Todėl, jei jums norisi aukštų bekelės iššūkių, visiškai pakanka „ODES“ V2 variklio, kurio darbinis tūris yra 650 cm³, o tai nesukels jums problemų net ir sunkesnėmis sąlygomis. Reikia pridurti, kad „ODES“ prošvaisa yra viena didžiausių tarp keturračių – 32 cm:
- optimizuotas, greičiui jautrus vairo stiprintuvas suteikia 25% lengvesnį vairo judėjimą ir tikslesnes važiavimo charakteristikas;
- keturračio sėdynė turi storesnį ir minkštesnį paminkštinimą, kuris užtikrina patogesnį važiavimą tiek vairuotojui, tiek keleiviui;
- važiavimo režimų pasirinkimas: 2wd, 4wd, 4wd su diferencialo blokavimu;
- tarp V2 variklio ir pavarų dėžės yra gera harmonija, kuri užtikrina galingą sukimo momentą, tačiau pagreitis yra sklandus (tai labai svarbu, pavyzdžiui, velkant priekabą, valant sniegą ir pan.);
- didelis ir platus aušinimo radiatorius padeda geriau aušinti variklį;
- pavaros persijungia labai lengvai, todėl toks darbas kaip sniego stūmimas yra labai malonus;
- pagrindiniai mazgai turi gamykloje sumontuotus tepimo taškus, kurie palengvina priežiūrą ir pailgina keturračio tarnavimo laiką.
Naujasis 2023 metų „ODES“ modelis ypatingas tuo, kad jį lengva vairuoti dėl gerai apgalvotos vairuotojo padėties, minkštos pakabos ir mažo posūkio spindulio. Be to, verta paminėti novatorišką dizainą ir didelės šviesos galios žibintus, kurie yra lengvai matomi kitiems eismo dalyviams tiek priekyje, tiek gale. „ODES“ vartotojo garantinio sąlygos siekia 3 metus.
O visus susidomėjusius kviečiame gyvai ir nemokamai išbandyti “ODES” ir kitą moto techniką mūsų motocentre, kurį rasite: Mokyklos g. 3A, Mokolų k., Marijampolės sav.
Komentarai
Aprašykite kaip 777 maitina
Hey There. I found your blog
Thank you for sharing your
I think this is among the
Appreciate this post. Will
We how to translate
It's in fact very difficult
Hello it's me, I am also
Hi there! I know this is
It's genuinely very
Wow that was unusual. I just
I was recommended this web
Hi there, I log on to your
I don't even know how I ended
Great blog! Do you have any
Thanks a lot for sharing this
Hi there mates, how is the
I believe this is among the
Good post! We are linking to
Amazing! Its actually
WOW just what I was searching
If you desire to grow your
Hi there everyone, it's my
Keep on writing, great job!
My spouse and I stumbled
Aw, this was a really good
There is definately a great
I really love your site..
메이저카지노 메이저카지노 카지노게임 카지노 <br>
Hey very interesting blog!<br
Hi there, its fastidious post
I don't know whether it's
Hello! I know this is
wonderful post, very
I love it whenever people
메이저카지노 메이저카지노 카지노게임 카지노
Hi, yup this article is in
Thanks , I've just been
My brother recommended I
Whoa! This blog looks exactly
Hello! Would you mind if I
If some one needs expert view
You really make it seem so
This is very interesting, You
Hey There. I discovered your
Definitely believe that which
Link exchange is nothing else
You actually make it seem so
Generally I don't read
It's going to be end of mine