„Ignitis“: dalis klientų gavo nekorektiškas sąskaitas

Asociatyvi E. Jaksibogaitės (ELTA) nuotr.

Elektros ir dujų tiekėjas „Ignitis“ šeštadienio vakarą pranešė, kad dalis klientų dėl techninės klaidos gavo nekorektiškas sąskaitas.

„Dalis „Ignitis“ klientų dėl techninės klaidos gavo nekorektiškas sąskaitas. Teisingą mokėtiną sumą klientai jau dabar gali matyti prisijungę prie mano.ignitis.lt savitarnos. (…) Atsiprašome už nepatogumus“, – rašoma bendrovės feisbuko įraše.

,,Mielas kliente, informuojame, kad, radus neatitikimų, Jums buvo panaikinta anksčiau suformuota sąskaita už suvartotą elektros energiją per 2025-01 mėnesį. Netrukus gausite naujai suformuotą, patikslintą sąskaitą", - toks pranešimas atėjo iš „Ignitis“ sekmadienį ryte į elektroninį paštą. Ar visi klientai jį gavo, ar tik tie, kuriems anksčiau buvo siųsta nekorektiška sąskaita - neinformuojama. Taip pat nepranešama, ar bus sugrąžintos lėšos asmenims, paskubėjusiems apmokėti „Ignitis“ sąskaitas už sausį. Šeštadienį feisbuko vartotojai skundėsi, kad jos buvo sudvigubintos, pvz., suvartojusiesiems 160 kWh, liepta mokėti kaip už 320 kWh.

Nurodoma, jog teisingos sąskaitos klientus pasieks ne vėliau nei vasario 11 d. 

ELTOS ir lzvaigzde.lt inf. 

* Kopijuoti, platinti, skelbti ELTA turinį be ELTA raštiško sutikimo draudžiama.

Autorius: 
„Lazdijų žvaigždės“ inf.